מכבי "Playtika" ת"א האריכה את ההסכם עם חברת הנדל"ן המניב המובילה לעונה שנייה ברצף. יו"ר המועדון מזרחי: "נשמח שהקשר ילך ויתהדק לעוד שנים רבות קדימה"
מכבי "Playtika" תל אביב הודיעה היום (שלישי) על הארכת הסכם שיתוף הפעולה עם חברת "עמי גרופ", מחברות הנדל"ן המניב המובילות בישראל, לעונה שנייה ברצף. העונה תזכה החברה לחשיפה מוגברת ומרבית במגרש כאשר בין היתר תתקיימנה פעילויות עם אוהדים באולם עצמו ובפלטפורמות הדיגיטליות של הצהובים, וכמו כן תוענק לה האפשרות להיות חלק מ-Maccabi Spirit – הפרויקט הקהילתי של המועדון.
אחד המרכזים המובילים של "עמי גרופ", המחזיקה מרכזים מסחריים ונכסים להשכרה בפריסה ארצית, הוא מתחם עמי ב.ס.ר סיטי בפתח תקווה – שם נחתם לראשונה ההסכם אשתקד. בימים האחרונים הגיעה הנהלת החברה למשרדי המועדון למעמד החתימה החגיגי על הארכתו, כאשר מטעם "עמי גרופ" נכחו הבעלים שלומי נחאיסי וסמנכ"ל החברה ספיר גולברי לצד חן נחאיסי וגליה עובדיה ממחלקת השיווק והפרסום – בעוד מטעם האלופה נכחו יושב ראש המועדון עורך דין שמעון מזרחי, המנכ"ל מודי פלד, סמנכ"ל השיווק והמכירות דורון ג'מצ'י ומנהלת השיווק והפרסום אפרת רינגל.
נחאיסי ומזרחי פתחו את המפגש בקריאה ובתקווה להשבת כל החטופים במהרה, לפני שהצדדים ערכו סקירה לקראת העונה הבאה. "הנוכחות שלכם כאן, והעובדה שאנחנו מאריכים את ההתקשרות בינינו, מוכיחה קשר הדוק אלינו במכבי", אמר יושב ראש הצהובים, "אנחנו שמחים על כך, ונשמח שהקשר ילך ויתהדק לעוד שנים רבות קדימה". נחאיסי הצהיר: "דיברנו על זה בשנה שעברה, ואנחנו אומרים גם היום – הקשר שלנו במשפחה למכבי הוא חזק, אנחנו אוהדי מכבי במקור, מגיעים למשחקים. אנחנו חלק ממכבי".
מנכ"ל המועדון מודי פלד עסק בנושא טיפוח שחקני הנוער במכבי תל אביב ובחשיבות שהמועדון רואה בכך גם השנה, וכן שם דגש על העבודה השוטפת בין "עמי גרופ" למועדון תוך כדי העונה, על משוב חוזר ופידבקים ועל פיתוח השותפות העסקית.